مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-06اقتصادي

رفع تداخلات اراضی کشاورزی اصفهان در سال 1402


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: مداخلات اراضی کشاورزی این استان در سال 1402 به اتمام می رسد و پس از آن اجرای طرح کاداستر اراضی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد مرادمند صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: از 430 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان که مشمول تداخلات است تاکنون 112 هزار هکتار معادل 25 درصد اراضی رفع تداخل شده است.

وی اضافه کرد: پس از رفع مداخلات اراضی کشاورزی، اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد برای اراضی کشاورزی استان را در دستور کار خواهیم داشت که این موضوع البته متقاضی محور است و کشاورزان می توانند اسناد مشاعی و دفترچه ای قدیمی را به سند ثبتی تبدیل کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: قانون رفع موانع تولید و رفع مداخلات قوانین در بخش اراضی کشاورزی اقدام شایسته و بزرگی در استان اصفهان بوده که در حال پیش روی است.

مرادمند افزود: باید توجه داشت که به دلیل قوانین بسیاری که در حوزه امور اراضی داشتیم و تداخل قوانین که به طور عمده در محاکم قضایی به آن پرداخته می شد رسیدگی به یک پرونده چندین سال زمان می بُرد؛ از این رو با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک، ادارات منابع طبیعی و اقتصاد و دارایی، اراضی کشاورزی که با اراضی ملی تداخل دارد را بر اساس پلاک های ثبتی، نقشه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات اراضی کشاورزی اصفهان در سال 1402

رفع تداخلات اراضی کشاورزی اصفهان در سال 1402