مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-06اقتصادي

افزایش 4 درصدی ترددهای بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آشوری رییس مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این خبر افزود: - علی اکبر آشوری گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند، نشان می دهد تردد های بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چهار درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آشوری رییس مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این خبر افزود: در دی ماه امسال 54 میلیون و 661 هزار و 434 تردد بین استانی توسط دوربین های مرکز مدیریت راه های این سازمان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش و نسبت به ماه گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

آشوری در خصوص تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک بیان کرد: متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشت که نشان دهنده افزایش سفر ها در دی ماه سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

وی افزود: متوسط تردد روزانه وسایل نقلیه سبک در دی ماه امسال نسبت به ماه قبل، کاهش 6 درصدی داشت که نشان دهنده تأثیر شرایط جوی نامناسب در این ماه و کاهش تقاضای سفر به ویژه در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی ترددهای بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه

افزایش 4 درصدی ترددهای بین استانی وسایل نقلیه در دی ماه