مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-06سياسي

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در زاهدان


محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسؤولان در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی  اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب و با حضور امام جمعه موقت زاهدان، مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم با بیان اینکه قرآن محور وحدت جامعه مسلمانان و کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان ها و هدایت بشری است، گفت: علت ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه های استکبارجهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شده است.

حجت الاسلام احمد راهداری با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امیرمومنان(ع) در صفت هایی چون صداقت، عدالت، انصاف، صراحت، شرح صدر، قناعت، ساده زیستی، تواضع و فروتنی الگو محسوب می شوند و آن امام همام اسوه تمامی سجایای اخلاقی به شمار می روند به این معنا که ایشان مصداق عینی و نمونه ای کامل از اخلاق سیاسی، خانوادگی، فردی و اجتماعی است و تمام جلوه های اخلاقی امام(ع) در اوج کمال قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در زاهدان

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در زاهدان