مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:412023-02-06بين الملل

انقلاب 57 به روایت طلبه اهل کنگو؛آمریکایی ها از صدای انقلاب ایران می ترسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، زمانی که در کتاب تاریخ بین الملل نگاهی می اندازیم شاهدیم که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، روسیه، آمریکا و کوبا با حضور رهبران و مردم انقلاب هایی رقم خورده که شاید پس از گذشت چند دهه نتایج آن از بین رفته و یا آن طور که انتظار می رفته محقق نشده ولی در میان انقلاب تمام این کشورها انقلاب اسلامی ایران زبان زد بوده زیرا نتایجی شگرف نه تنها در سطح کشور بلکه در گستره جهانی پدید آورده است.

رشید بویاکی از کشور کنگو از طلاب جامعه المصطفی اصفهان است که روایت او از نحوه گرایش به اسلام و آشنایی با انقلاب ایران را در این مصاحبه می خوانید.

رشید بویاکی-از طلاب جامعه المصطفی اصفهان بیش از یک سال خارج از خانه نماز می خواندم رشید یکی از طلاب جامعه المصطفی است که چند سالی است از کشور کنگو برای تحصیل به ایران آمده و صحبت های خود را اینگونه آغاز می کند: در خانواده مسیحی کاتولیک به دنیا آمدم و تمام اعضای خانواده ام جز خودم مسیحی هستند؛ یک سال قبل از اینکه دیپلم بگیرم استادی مسلمان داشتم و چون در ریاضی قوی بودم برای کمک و حساب کردن نمره به کمکش می رفتم که او مخفیانه به من درس می داد.

او درباره عکس العمل خانواده اش نسبت تغییر دینش توضیح می دهد: پدرم پزشک و مسیحی است و زمانی که فهمید مسلمان شدم خیلی ناراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب 57 به روایت طلبه اهل کنگو؛آمریکایی ها از صدای انقلاب ایران می ترسند

انقلاب 57 به روایت طلبه اهل کنگو؛آمریکایی ها از صدای انقلاب ایران می ترسند