مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-06سياسي

85 درصد شاغلین شهرک صنعتی قرچک، بومی هستند


شهرک صنعتی قرچک روز به روز در حال توسعه است، این شهرک از پویاترین شهرک های صنعتی کشور است، در حال حاضر در این شهرک حدود 5 هزار جوان مشغول به کار هستند که بیش از 85 درصد شاغلین در این شهرک بومی قرچک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در مراسم افتتاح 16 هزار طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید که بیشترین آنها مشاغل خرد و کوچک هستند اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت همه مدعوین تبریک عرض می کنم و ایام سوگواری حضرت زینب(س) را تسلیت می گویم.

وی گفت: شهرستان قرچک از نظر وسعت جغرافیایی کوچک است، شهرک صنعتی قرچک نقطه مثبت این طرح می باشد، درخواست بنده از مدیران استانی این است که نگاه ویژه به این شهرک داشته باشند که موجب ایجاد اشتغال جوانان است.

وی گفت: جاده آنتنی شهرک صنعتی قرچک یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان و صنعتگران این  شهرک صنعتی است که دسترسی به بزرگراه الغدیر را پیدا می کنند که طول این جاده آنتنی 18 کیلومتر است.

فرماندار قرچک افزود: یکی دیگر از خواسته صنعتگران در این شهرک با توجه به اینکه طرح توسعه شهرک در دستور کار قرار دارد، افتتاح و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی قرچک است، اگر فاضلاب این واحد های شهرک تصفیه نشود مشکلات زیست محیطی را به بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد شاغلین شهرک صنعتی قرچک، بومی هستند

85 درصد شاغلین شهرک صنعتی قرچک، بومی هستند