مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-06سياسي

فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم بوده و بار سنگین امنیت اجتماعی بر دوش آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح دوشنبه در نشست بصیرتی فراجا و در جمع فرماندهان و کارکنان این نهاد با تقدیر از زحمات فراجا در طی چند ماه گذشته اظهار داشت: فراجا در طی چند ماه گذشته عملکرد مناسبی داشته و در میدان های مختلف خوب حاضر شده و زحمات قابل تقدیری انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است و بار سنگین امنیت اجتماعی بر دوش این نیرو است و کارکنان این مجموعه خدوم و انقلابی همواره با ایثار و ازخودگذشتگی در صف اول مجاهدت و ایثار هستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندی نیروها در حوزه های مختلف در دستور کار باشد، گفت: دشمن در جنگ شناختی از شگردهای پیچیده و شیطانی استفاده می کند که نیاز با هوشمندی و دقیق عمل کردن دارد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح در سطح آمادگی کامل قرار دارند و وحدت و اقتدار نیروهای مسلح از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و خار چشم دشمنان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است

فراجا نماد اقتدار ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه به مردم است