مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-06اقتصادي

کشف انبار احتکار کالای اساسی در خرمدره


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف کالاهای اساسی احتکار شده در یک انبار در شهرستان خرمدره به ارزش تقریبی 16 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار و گران فروشی و عدم عرضه کالا و توزیع خارج از شبکه با اولویت کالاهای اساسی و معیشت محور مردم و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی احتکار مقدار قابل توجهی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در یک انبار واقع در شهرستان خرمدره، مراتب در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خرمدره قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مامورین با هماهنگی قضایی و در معیت کارشناسان سازمان صمت شهرستان خرمدره به محل اعزام شدند که در بازرسی از محل یاد شده مقدار قابل توجهی اقلام خوراکی احتکار شده از قبیل خرما، چای، تن ماهی، کنسرو لوبیا، پنیر و رب گوجه فرنگی کشف کردند.

 وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای اساسی مکشوفه را 16 میلیارد ریال اعلام که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  بدری در پایان با اشاره به رابطه مستقیم مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و رونق تولید از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار کالای اساسی در خرمدره

کشف انبار احتکار کالای اساسی در خرمدره