مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-06اقتصادي

144 کلاس درس در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 44 پروژه مدرسه سازی با 144 کلاس درس در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

- محمود چاوشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 44 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس شامل 144 کلاس درس در خراسان جنوبی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه ها 16 هزار و 168 متر مربع زیر بنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن 39 میلیارد تومان بوده است.

چاوشان با اشاره به اینکه از این 139 میلیارد تومان مبلغ 58 میلیارد تومان آن توسط خیرین نیک اندیش تأمین شده است، گفت: از 44 پروژه تعداد چهار پروژه کلنگ زنی و بقیه افتتاحی است.

وی با بیان اینکه اینکه این پروژه ها در اکثر شهرستان های خراسان جنوبی از جمله بیرجند، سربیشه، خوسف و درمیان وجود دارد، افزود: بسیاری از این پروژه ها افتتاح شده و برخی دیگر نیز در روزهای آتی از دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: امروز پروژه یک مدرسه در حسین آباد بیرجند و کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه در سایت اداری بیرجند را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 کلاس درس در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود

144 کلاس درس در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود