مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-06سياسي

بیش از 900 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی در بافت های ناکارآمد سالکن هستند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سکونت بیش از 900 هزار نفر از جمعیت استان در بافت های ناکارآمد و مناطق حاشیه شهرها، گفت: توانمندسازی ساکنان این مناطق و ایجاد زمینه های مناسب برای مهاجرت معکوس، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سکونت بیش از 900 هزار نفر از جمعیت استان در بافت های ناکارآمد و مناطق حاشیه شهرها، گفت: توانمندسازی ساکنان این مناطق و ایجاد زمینه های مناسب برای مهاجرت معکوس، دو اولویت اساسی در سامان دهی این مناطق است.

عابدین خرّم، دوشنبه 17 بهمن ماه، در نشست بررسی روند اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار استان که با حضور جانشین وزیر کشور در اجرای این طرح تشکیل شد، گفت: سامان دهی مناطق حاشیه نشین و سکونت گاه های غیررسمی از اولویت های دولت سیزدهم است و در استان نیز پیگیری های جدی در این رابطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه 9 شهر آذربایجان شرقی مبتلا به معضل حاشیه نشینی هستند، افزود: 900 هزار نفر در کل استان و 450 هزار نفر در تبریز، ساکن بافت های ناکارآمد و مناطق حاشیه ای هستند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: برای خارج کردن این جمعیت از وضعیت نابسامان، دو کار اساسی لازم است؛ یکی توانمندسازی آنها و دیگری ایجاد زمینه های مناسب برای مهاجرت معکوس آنان از جمله اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 900 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی در بافت های ناکارآمد سالکن هستند

بیش از 900 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی در بافت های ناکارآمد سالکن هستند