مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-06فناوري

ابلاغ اجرای هزار کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: سهم استان از اجرای طرح ملی فیبر نوری در راستای توسعه زیربناها و پهنای باند ارتباطی روستاها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: سهم استان از اجرای طرح ملی فیبر نوری در راستای توسعه زیربناها و پهنای باند ارتباطی روستاها، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزایش یافت و بیش از هزار کیلومتر فیبرنوری در استان ابلاغ شد.

وی گفت: پیش از این اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در استان ابلاغ شده بود که با سفر مجری طرح USO به خراسان شمالی و پیگیری های استاندار این میزان به هزار و 153 کیلومتر افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: با آغاز و تکمیل شدن این پروژه شاهد توسعه زیرساخت ها، خدمات ارتباطی و مخابراتی مناطق مرزی و روستایی و همچنین ارایه سرویس پهن باند و ارتقای بیشتر شاخص های حوزه ICT استان خواهیم بود.

مرتضوی خاطر نشان کرد: فاز اول پروژه فیبر نوری به طول 339 کیلومتر در خراسان شمالی اجرا شد که هشت هزار و 405 خانوار استان زیر پوشش آن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شهرستان شیروان با 160 کیلومتر فیبر نوری اجرا شده بیشترین سهم را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اجرای هزار کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی

ابلاغ اجرای هزار کیلومتر فیبرنوری در خراسان شمالی