مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:422023-02-06بين الملل

انتقاد نخست وزیر سابق قطر از سودان به دلیل عادی سازی روابط با اسراییل


نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر با انتقاد از سودان تاکید کرد، اگر سودان بر اساس توصیه ای باور کرده روابط با اسراییل آن را به آمریکا نزدیک خواهد کرد، - این توصیه اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، حمد بن جاسم آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر با انتشار رشته توییت هایی به سفر الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سودان و دیدارش با عبد الفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان در خارطوم و توافق دو طرف برای عادی سازی روابط واکنش نشان داد.

نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر در این توییت ها ضمن انتقاد از اقدام سودان در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی نوشت، سودان در این شرایط و در زمانی که حقوق مردم فلسطین محقق نشده، به سمت عادی سازی روابط خود با اسراییل قدم برمی دارد .

آل ثانی در ادامه تاکید کرد، گام سودان در مسیر عادی سازی موفقیت آمیز نیست حتی اگر وعده دستاوردهایی به آن داده شده، اگر سودان بر اساس توصیه ای باور کرده روابط با اسراییل آن را به آمریکا نزدیک خواهد کرد، این توصیه اشتباه است .

همچنین نخست وزیر سابق قطر توییت کرد، دیدم البرهان هنگام استقبال از هیئت اسراییلی که اخیرا به خارطوم سفر کرده، لبخند بر لب دارد، من با این مساله مشکلی ندارم اما سوالم این است، هزینه این استقبال گرم چیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نخست وزیر سابق قطر از سودان به دلیل عادی سازی روابط با اسراییل

انتقاد نخست وزیر سابق قطر از سودان به دلیل عادی سازی روابط با اسراییل