مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-06ورزشي

یک گل و یک حسرت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران عصر امروز در تورنمنت هشت جانبه بلاروس با چهار گل از سد میزبان گذشت تا شروعی درخشان در این مسابقات داشته باشد.

- محمد عسکری در جریان پیروزی پرگل ایران برابر بلاروس درخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران عصر امروز در تورنمنت هشت جانبه بلاروس با چهار گل از سد میزبان گذشت تا شروعی درخشان در این مسابقات داشته باشد.

یکی از بازیکنان شاخص ایران در این مسابقه، محمد عسکری، بازیکن باشگاه فولاد خوزستان بود که با حضور در زمین مسابقه گل سوم ایران را به ثمر رساند.

عسکری، وینگر نوجوان تیم ملی، در حالی گل سوم ایران را روی یک کاتبک به نام خود ثبت کرد که دقایقی بعد پشت ضربه پنالتی هم قرار گرفت، اما ضربه چیپ این بازیکن به تیر دروازه خورد تا قرعه به ثمر رساندن گل چهارم تیم ملی به نام بازیکن دیگری بیفتد.

ستاره تیم ملی تا کنون نزدیک به چهل گل در رده های مختلف سنی تیم ملی به ثمر رسانده که زیبا ترین آن، گل از راه دور این بازیکن برابر لائوس در تورنمنت کافا بود.

گلی که به عنوان گل برتر مسابقات نیز انتخاب شد.

عسکری تا پایان فصل با فولاد قرارداد دارد و باید دید در ادامه دوران حرفه ای خود در استان خودش، خوزستان، به فوتبالش ادامه می دهد یا ماجراجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گل و یک حسرت

یک گل و یک حسرت