مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-06بين الملل

وقفه در میانجیگری مصر در پی مخالفت جهاد اسلامی با هشدارهای رژیم صهیونیستی


نشست نخست هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رییس دستگاه اطلاعات مصر درباره تلاش ها برای حفظ آتش بس و ممانعت از تشدید درگیری ها در اراضی فلسطینی نتیجه ای نداشت.

- نشست نخست هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رییس دستگاه اطلاعات مصر درباره تلاش ها برای حفظ آتش بس و ممانعت از تشدید درگیری ها در اراضی فلسطینی نتیجه ای نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، منابع فلسطینی در قاهره اعلام کردند: هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین به موضع خود درباره لزوم توقف یورش های دولت رژیم صهیونیستی به اردوگاه ها و شهرهای کرانه باختری و اقدامات دیگر این رژیم پایبند است.

قاهره پیامی را از سوی اسراییل به جنبش جهاد اسلامی منتقل کرد مبنی بر اینکه مقامات اسراییلی تا زمانی که باندهای وابسته به جهاد اسلامی در کرانه باختری به فعالیت خود ادامه دهند به حملاتشان ادامه خواهند داد.

رهبر جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: آتش بس در کرانه باختری باید در چارچوب یک توافق واضح باشد نه صرفا تفاهم ها یا دستوراتی از سوی دولت اسراییل.

مسؤولان مصری نیز تأکید کردند که باید پرونده فلسطین از رویکردها و تغییرات منطقه ای دور بماند و سرنوشت فلسطینی ها به تصمیمات کشورهای دیگر مثل ایران ربط داده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه در میانجیگری مصر در پی مخالفت جهاد اسلامی با هشدارهای رژیم صهیونیستی

وقفه در میانجیگری مصر در پی مخالفت جهاد اسلامی با هشدارهای رژیم صهیونیستی