مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:162023-02-06سياسي

درمان در بیمارستان های دولتی رایگان می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد،  ،سید جلیل میرمحمدی میبدی، نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  شامگاه گذشته در جمع برخی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این مصوبه در راستای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع قرار است رنگ اجرا به خود بگیرد.

وی افزود: در صورت این که لایحه بودجه 1401 بند مربوط به اجرای طرح پزشک خانواده که 46 ونیم هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و طرح ارجاع در دل آن جای داده شده است،اگر به تصویب کمیسیون تلفیق برسد و در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شود و شورای نگهبان نیز آن را تاییدو ابلاغ کند، دولت موظف می شود طرح پزشک خانواده را در شهر های بالای 20 هزار نفر جمعیت اجرا کند که از آن پس بیماران این شهر ها فرانشیز درمان آن ها رایگان می شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصورتی که بیمار از مسیر نظام درمان، ارجاع و پزشک خانواده مراجعه نکند، هزینه ها برای او رایگان نمی شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج همچنان امسال نیز با هفت هزار میلیاردتومان اعتبار به کار خود ادامه می دهد و بیمه سه دهک پایین با تصویب اعتبارات رایگان خواهد بود.

پایان پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان در بیمارستان های دولتی رایگان می شود؟

درمان در بیمارستان های دولتی رایگان می شود؟