مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-06سياسي

خودکفایی در تولید بچه ماهی/ زمینه تولید «سی باس»در بوشهر فراهم شد


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از خودکفایی در تولید بچه ماهی در این استان خبر داد و گفت: زمینه تولید بچه ماهی سی باس در جهاد دانشگاهی بوشهر فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدی زاده صبح دوشنبه با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در میدان رزم اقتصادی نقش آفرین باشیم، اظهار داشت: امروز جهاد دانشگاهی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه فناوری و دانش بنیان حرف های زیادی برای گفتن دارد، جهاد دانشگاهی استان بوشهر اگرچه به عنوان آخرین واحد استانی کشور راه اندازی شد، اما در طول همین سال های کوتاه توانسته است کارهای بزرگی انجام دهد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی استان بوشهر با شناسایی ظرفیت ها و خلاءهای استان موفق شده است پیشرفت های علمی و توفیقات زیادی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی داشته باشد؛ که از مهمترین آن در یکسال گذشته می توان به تولید فناوری بچه ماهی سی باس، فناوری غذای آبزیان، مرکز آموزش پزشکی و اولین آزمایشگاه ژنتیک استان اشاره کرد.

دانش فنی تولید بچه ماهی رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر پرورش آبزیان را یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای پرورش آبزیان در آب های استان بوشهر برای فراهم شدن بچه ماهی پرورشی، زمینه تولید بچه ماهی سی باس در جهاد دانشگاهی بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید بچه ماهی/ زمینه تولید «سی باس»در بوشهر فراهم شد

خودکفایی در تولید بچه ماهی/ زمینه تولید «سی باس»در بوشهر فراهم شد