مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-06سياسي

مرکز پزشکی هسته ای بندرعباس افتتاح شد


به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 30 دستگاه درمانی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره برداری رسید و 100 میلیارد تومان تجهیزات درمانی در استان به بهره برداری رسید.

- استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین، اظهار کرد: کارهای خوبی در حوزه ساخت و ساز اماکن درمانی استان در حال انجام است اما اصالت و تمرکز کار در این حوزه را بر تامین تجهیزات پزشکی گذاشته ایم.

مهدی دوستی افزود: در تلاش هستیم تجهیزاتی را خریداری و نصب کنیم که پیش از این در استان موجود نبوده و دلیلی شده برای مراجعه مردم به مراکز درمانی سایر استان ها و این روند راراز سال گذشته طبق برنامه ای مشخص آغاز کرده ایم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امروز بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات جدید برای مراکز درمانی استان به بهره برداری رسیده است و دستگاه اسپتک سیتیِ پزشکی هسته ای به نمایندگی از این طرح ها افتتاح شد که نیمی از استان های کشور این دستگاه را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز دولت بر روی ارتقای تجهیزات مراکز درمانی استان است و از لحاظ ساختمانی نیز مشکلی در استان نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این مراسم گفت: اِسکِپ سیتی هم، یکی دیگر از این دستگاه هاست که اکنون برای نخستین بار در استان با اعتبار 750 هزار یورو در مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان شهید محمدی بندرعباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پزشکی هسته ای بندرعباس افتتاح شد

مرکز پزشکی هسته ای بندرعباس افتتاح شد