مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-06بين الملل

معضل بی پایان برای رژیم صهیونیستی / دزدی های چند میلیون دلاری از ارتش


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر و هم زمان با شعله ور شدن اوضاع کرانه باختری و خارج شدن اواضاع از کنترل اشغالگران صهیونیست، - درحالی که موسسه نظامی رژیم صهیونیستی سال جدید میلادی را با انواع چالش های داخلی و خارجی آغاز کرده، معضل سرقت از پایگاه های حساس ارتش اسراییل همچنان با شدت ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر و هم زمان با شعله ور شدن اوضاع کرانه باختری و خارج شدن اواضاع از کنترل اشغالگران صهیونیست، گزارش های متعددی از دزدی اسلحه و تجهیزات در پایگاه ها و انبار های سلاح ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

سال 2023 برای ارتش اسراییل با تحولات متعددی آغاز شد که مهمترین آن ها انتصاب هرتزی هالیوی به عنوان رییس جدید ستاد این ارتش به جای آویو کوخاوی بود.

از طرف دیگر تغییراتی در ساختار ارتش رژیم اشغالگر انجام شده که انتقال مسئولیت ها و اختیارات اداره مدنی از ارتش به وزارت امنیت وابسته به دفتر نخست وزیری، از جمله برجسته ترین آنهاست.

در بین این تغییر و تحولات مجموعه ای از ارزیابی ها و مطالعات از سوی مراکز تحقیقاتی و روزنامه نگاران برجسته صهیونیست درباره چالش های پیش روی ارتش این رژیم در سطح داخلی و خارجی به ویژه نواقص موجود در آن و شکایت هایی که از این ارتش می شود، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل بی پایان برای رژیم صهیونیستی / دزدی های چند میلیون دلاری از ارتش

معضل بی پایان برای رژیم صهیونیستی / دزدی های چند میلیون دلاری از ارتش