مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-06سياسي

سفر یک روزه معاون رییس جمهور در یزد


رییس سازمان انرژی اتمی کشور و معاون رییس جهمهور برای افتتاح طرح های سازمان انرژی اتمی و نیز شرکت در ایین افتتاح چند طرح صنعتی در شهرستان های بافق، - مهریز و تفت به یزد سفر کرد.

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر یکشنبه برای افتتاح چند طرح سازمانی وارد استان یزد شد، وی با همراهی برخی از معاونان و جمعی از مدیران صنعت هسته ای کشور در آیین افتتاح طرح های سازمان انرژی اتمی و نیز شرکت در آیین افتتاح چند طرح صنعتی در شهرستان های بافق و تفت شرکت کرد و سپس به شهرستان مهریز سفر کرد.

افتتاح اولین خط تولید کاغد بدون پساب اسلامی در بدو ورود به شهرستان مهریز که عصر دیروز برگزار شد، شرکت مهرنگار سلول صنعت مهریز که اولین کارخانه تولید کاغذ بدون پساب که با دانش و تاسیسات کاملا بومی با استفاده از تکنولوژی روز و رعایت استاندار های زیست محیطی و کنترل بوی نامطبوع محیط حین تولید احداث شده و ظرفیت توید 8000تن کاغذ در سال را دارد و با اعتبار چهارصد هزار میلیون ریال زمینه اشتغال به کار 60 نفر را فراهم کرده است افتتاح کرد.

افتتاح خط تولید بزر گ ترین تولید کننده تجهیزات صافکاری نوین معاون رییس جمهور پس از آن مجموعه تولیدی مبین پیشرو تجهیز ایساتیس با برند تکنو صاف که اولین و بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات صافکاری نوین و تجهیزات تعمیرگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر یک روزه معاون رییس جمهور در یزد

سفر یک روزه معاون رییس جمهور در یزد