مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 05:402023-02-06اقتصادي

سودجویی به بهانه اخذ پروانه روانشناسی/ برگزاری کارگاه و کارورزی 20 میلیون تومان!


با اتصال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به درگاه ملی مجوزها، از این پس پروانه حرفه ای روانشناسی و مشاوره به صورت بر خط و ظرف مدت 40 روز با بررسی مدارک و شرایط لازم از جمله الزام گذراندن دوره کارگاه و کارورزی برای برخی متقاضیان، - سودجویی به بهانه اخذ پروانه روانشناسی/ برگزاری کارگاه و کارورزی 20 میلیون تومان! با اتصال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به درگاه ملی مجوزها، از این پس پروانه حرفه ای روانشناسی و مشاوره به صورت بر خط و ظرف مدت 40 روز با بررسی مدارک و شرایط لازم از جمله الزام گذراندن دوره کارگاه و کارورزی برای برخی متقاضیان، صادر می شود.

در این بین اما سودجویان با عناوینی نظیر اخذ مستقیم پروانه از سازمان نظام روانشناسی اقدام به برگزاری کارگاه ها و دوره های کارورزی 10 تا 20 میلیون تومانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قریب به یک هفته می شود که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به درگاه ملی مجوزها متصل شده است و از این پس متقاضیان دریافت پروانه حرفه ای روانشناسی باید با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.

ir مدارک خود را بارگزاری کنند و پس از احراز صلاحیت ظرف 40 روز پروانه آنها صادر می شود.

پروانه حرفه ای متقاضیان دارای مدرک دکتری در یکی از شاخه های رشته روانشناسی و مشاوره که هر سه مقطع تحصیلی آنها (کارشناسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودجویی به بهانه اخذ پروانه روانشناسی/ برگزاری کارگاه و کارورزی 20 میلیون تومان!

سودجویی به بهانه اخذ پروانه روانشناسی/ برگزاری کارگاه و کارورزی 20 میلیون تومان!