مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 01:002023-02-05فرهنگي

کتاب «چریک گفت و گو» منتشر شد


کتاب چریک گفت و گو، قصه کسی است که راه سنگلاخ اسلحه تا قلم، مرگ تا زندگی، مونولوگ تا دیالوگ، صادق چریک تا هادی گفت و گو را طی کرده است و امروز در میانه نبرد با سرطان تن، - به فکر سرطان وطن است و راه نجات را نشستن روبروی هم و گفت و گو کردن در شرایط برابر و بدون هیچ پیش شرطی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کتاب چریک گفت و گو، زندگی و زمانه هادی خانیکی، به سعی حسین گنجی و انتشارات محترم طرح نو به بازار نشر آمد.

کتاب چریک گفت و گو، قصه کسی است که راه سنگلاخ اسلحه تا قلم، مرگ تا زندگی، مونولوگ تا دیالوگ، صادق چریک تا هادی گفت و گو را طی کرده است و امروز در میانه نبرد با سرطان تن، به فکر سرطان وطن است و راه نجات را نشستن روبروی هم و گفت و گو کردن در شرایط برابر و بدون هیچ پیش شرطی می داند.

حسین گنجی، مولف این کتاب، سعی کرده است در چهار فصل، فصلی به گفت و گو با خود او، فصلی به بوته نقد، در قالب میزگرد، فصلی از زبان دیگرانی که او میشناسند و درک کرده اند و فصلی به شکل تصویر، روایتی نزدیک از زندگی و زمانه هادی خانیکی به دست مخاطب برساند.

کتاب چریک گفت و گو را در قطع رقعی و 350 صفحه، در تیراژ 500 نسخه در چاپ نخست میتوانید از کتاب فروشی های معتبر سراسر کشور و از سایت نشر طرح نو به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «چریک گفت و گو» منتشر شد

کتاب «چریک گفت و گو» منتشر شد