مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:302023-02-05سياسي

4 مرکز نوآوری و شکوفایی در سمنان فعال شدند


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از فعالیت چهار مرکز نوآوری و شکوفایی در یک سال گذشته در این استان زیر نظر جهاد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی و بیان موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز استوارتر از همیشه با تمام دشمنی ها و فتنه ها به حرکت پرشتاب خود در زمینه های علمی، اقتصادی، پژوهشی و.

ادامه می دهد.

وی افزود: به علت ظرفیت های خوبی که در استان سمنان وجود دارد، در یک سال گذشته مأموریت های ملی برای جهاد دانشگاهی سمنان تعریف و ابلاغ و فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی نیز آغاز شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: با دستور رییس جهاد دانشگاهی و همکاری و پیگیری پژوهشکده معتمد سرطان سینه و طی توافق انجام شده با این پژوهشکده، و با حمایت و پشتیبانی مسؤولان استانی، سمنان به شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیرواگیر و سرطان متصل می شود و مردم استان از خدمات تخصصی در این حوزه بهره مند می شوند.

منصفی راد تصریح کرد: همچنین فعالیت های خوب و ارزشمندی در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری، مرکز درمان زخم دیابت، مرکز جامع ترمیم زخم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مرکز نوآوری و شکوفایی در سمنان فعال شدند

4 مرکز نوآوری و شکوفایی در سمنان فعال شدند