مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-05اجتماعي

اعزام 50 دستگاه ماشین آلات سنگین از 6 استان برای برف روبی در «کوهرنگ»


در پی بارش اخیر 50 دستگاه لودر، گریدر، بولدوزر، نمک پاش و کامیون از 6 استان اصفهان، خوزستان، یزد، بوشهر، فارس و ایلام برای کمک به شهرستان کوهرنگ اعزام شد.

- شهباز اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: متوسط بارش برف در شهرستان کوهرنگ 2 متر بوده و در مناطق صعب العبور و گردنه ها ارتفاع برف بین 3.

5 تا 9 متر گزارش شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در این بارش بی سابقه مدیریت بحران با تمام تجهیزات و نیروها پای کار بود و تا جایی که امکان داشت از ظرفیت شهرستان و در باقی موارد از ظرفیت شهرستان ها و استان های معین استفاده شد.

وی افزود: از 232 روستای این شهرستان 170 روستا در معرض برف شدید قرار گرفت و راه ارتباطی 100 روستا مسدود شد که بعد از 24 ساعت 50 درصد مسیرهای روستاها و باقی مسیرها طی چهار روز بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به وجود سه گردنه استراتژیک بین استانی در شهرستان کوهرنگ بیان کرد: گردنه چری، تازار و شاه منصوری حدود چهار روز به طور کامل بسته بودند که چری و تاراز بازگشایی شدند اما گردنه شاه منصوری همچنان مسدود است.

وی اظهار داشت: 50 دستگاه لودر، گریدر، بولدوزر، نمک پاش و کامیون از استان های اصفهان، خوزستان، یزد، بوشهر، فارس و ایلام برای کمک به شهرستان کوهرنگ اعزام شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 50 دستگاه ماشین آلات سنگین از 6 استان برای برف روبی در «کوهرنگ»

اعزام 50 دستگاه ماشین آلات سنگین از 6 استان برای برف روبی در «کوهرنگ»