مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-05اقتصادي

چهارمحال و بختیاری به پایتخت تولید خوراک آبزیان در کشور تبدیل شده است


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات گفت: چهارمحال و بختیاری پایتخت خوراک آبزیان در سطح کشور است و توانسته با تکنولوژی و فورمولاسیون بالا به تنوع عالی در حوزه آبزی پروری دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز نشست معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات با آبزی پروران و اعضای کمیسیون کشاورزی، صنایع غذایی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حسین حسینی در این نشست گفت: چهارمحال و بختیاری پایتخت خوراک آبزیان در سطح کشور است و توانسته با تکنولوژی و فورمولاسیون بالا به تنوع عالی در حوزه آبزی پروری دست پیدا کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشور خاطرنشان کرد: کارخانه های تراز بین المللی در این استان با همت بلند و دانش حرفه ای گام بلندی در راستای تحقق برنامه تحولی دولت سیزدهم برداشته اند.

وی بیان کرد: سال 63 اولین مزرعه پرورش ماهی در کشور شکل گرفت که امروزه به 500 مزرعه با ظرفیت بیش از 22 هزار تن ارتقا یافته است و توانسته زنجیره کاملی از پیش از تولید تا پس از تولید را شکل دهد.

حسینی با اشاره به اینکه 70 درصد خوراک آبزیان در چهارمحال و بختیاری تولید می شود، توضیح داد: پشتیبانی در زمینه آبزی پروری اهمیت بالایی دارد که در این استان به شکل مطلوب توسعه پیدا کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری به پایتخت تولید خوراک آبزیان در کشور تبدیل شده است

چهارمحال و بختیاری به پایتخت تولید خوراک آبزیان در کشور تبدیل شده است