مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-05سياسي

سرگرمی و اسباب بازی دغدغه دستگاه های حاکمیتی نیست


نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شورای نظارت بر اسباب بازی گفت: حوزه سرگرمی و اسباب بازی هنوز دارای یک جریان صنفی یا اتحادیه متناسب با صنعت نیست و به دغدغه دستگاه حاکمیتی تبدیل نشده است فلذا این حوزه باید به دغدغه دستگاه های حاکمیتی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود حسنلو نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شورای نظارت بر اسباب بازی، درباره فاصله تولید اسباب بازی تا رسیدن به صنعت سرگرمی و اسباب بازی در کشور گفت: یکی از مسائلی که در صنعت سرگرمی و به تبع آن اسباب بازی وجود دارد این است که ما نهادهای بالا دستی حامی یا ترویج کننده و هدایتگر نداریم.

تنها شورای نظارت براسباب بازی است که آن هم ابزارهای محدودی در این عرصه دارد و ما در عمل چیزی به نام صنعت سرگرمی یا اسباب بازی به معنای کامل و آن چیزی که از نگاه صنعتی مدنظر قرار دارد یا یک جریان صنفی یا اتحادیه متناسب با صنعت اسباب بازی نداریم.

او در این زمینه گفت: بخشی از این مشکل به خود صنعت برمی گردد و بخشی هم ناظر بر حاکمیت است و دستگاه های حاکمیتی باید این زیرساخت را فراهم کنند، اما این صنعت متولی حاکمیتی که ابزار حاکمیتی داشته باشد ندارد و باید نظارت های شورای نظارت هم افزایش یابد و اقتضائات صنعتی درستی در این زمینه شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگرمی و اسباب بازی دغدغه دستگاه های حاکمیتی نیست

سرگرمی و اسباب بازی دغدغه دستگاه های حاکمیتی نیست