مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-05سياسي

راه اندازی دفاتر حمایت حقوقی از نیازمندان در دادگستری های کشور


مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به راه اندازی دفاتر حمایت حقوقی از نیازمندان در دادگستری های کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4هزار و 500 خدمت حقوقی و مشاوره به مددجویان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه عصر امروز یکشنبه در همایش ملی حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان که با حضور علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان و صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان بیان کرد: همایش ملی حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان با همکاری کمیته امداد و قوه قضاییه با هدف گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت های دو نهاد در راستای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان در حوزه های حقوقی و قضایی برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از انعقاد یک تفاهم نامه میان کمیته امداد خوزستان و قوه قضاییه خبر داد و افزود: در این تفاهم نامه کمک به اشتغال زندانیان و خانواده های آنان و حمایت از خانواده زندانیان و کمک به آزادی محکومان جرایم غیر عمد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق این تفاهم نامه دفاتر حمایت حقوقی از نیازمندان در دادگستری های سراسر کشور راه اندازی می شود، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش حقوقی برای مددجویان و معاضدت قضایی نیازمندان از دیگر موضوعات مورد تفاهم میان کمیته امداد و قوه قضاییه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر حمایت حقوقی از نیازمندان در دادگستری های کشور

راه اندازی دفاتر حمایت حقوقی از نیازمندان در دادگستری های کشور