مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-05سياسي

حمایت قضایی از ایتام و محجورین منسجم ترمی شود


دادستان همدان با بیان اینکه حمایت قضایی از ایتام و محجورین منسجم ترمی شود گفت: توجه به محرومان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی عصر امروز در نخستین همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از ایتام و محجورین بیان اینکه حمایت از خانواده های محروم و نیازمند زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود اظهار کرد: با انعقاد تفاهمنامه بین دستگاه قضایی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمایت های قضایی از ایتام و محجورین نظام مند می شود.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: کمیته امداد امام خمینی به عنوان یکی از نخستین نهادهایی است که در همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از مستضعفین تأسیس شد.

دادستان همدان با بیان اینکه پیش از این گونه همایش ها، دستگاه قضایی در امور مختلف، حامی مددجویان امداد بوده است، افزود: امروز به صورت رسمی تر و با عزمی استوار، برنامه ریزی ها برای حمایت گسترده تر از مددجویان به صورت تشکیلاتی، طرح ریزی شده است.

وی افزود: بنابراین از سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف انتظار داریم پای کار بیایند و تمام تلاش خود در حوزه های مرتبط با وظایفشان را برای ارتقای اجتماعی ـ فرهنگی افراد تحت حمایت کمیته امداد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قضایی از ایتام و محجورین منسجم ترمی شود

حمایت قضایی از ایتام و محجورین منسجم ترمی شود