مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-05سياسي

قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در کشور ما آقایی می کردند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، گفت: اکنون با وجود همه فراز و فرودها، این مردم ایران هستند که کشور خودشان را اداره می کنند.

محمدطیب صحرایی، امروز(16 بهمن)در همایش روحانیون اهل سنت منطقه اورامانات استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: باید شرایط کنونی و پیش از انقلاب را به درستی و با در نظر گرفتن شرایط منطقه و جهان باهم مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم ما نیز برای انقلاب چه کرده ایم، افزود: کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای مردم است، بنابراین باید با اتحاد و وحدت این برادری را تحکیم کنیم.

صحرایی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، گفت: اکنون با وجود همه فراز و فرودها، این مردم ایران هستند که کشور خودشان را اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در کشور ما آقایی می کردند

قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در کشور ما آقایی می کردند