مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:062023-02-05سياسي

برگزاری نکوداشت محمدجواد حجتی کرمانی در موسسه اطلاعات


مراسم نکوداشت یک عمر فعالیت انقلابی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مراسم نکوداشت یک عمر فعالیت انقلابی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی برگزار می شود.

در این مراسم که روز چهارشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 9 الی 12 در مؤسسه اطلاعات برگزار می شود، شخصیت های چندی از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، غلامعلی حداد عادل، مهندس محمدرضا باهنر ، سید عباس صالحی و سید اصغر قریشی( هم بند دوران زندان ایشان) سخن خواهند گفت.

در حاشیه این مراسم از دو کتاب جدید حجتی کرمانی به نام های آموزه های راشد؛ عطر زندان و سه رساله از تقریرات درس خارج امام خمینی رونمایی خواهد شد.

مراسم نکوداشت حجتی کرمانی نخستین برنامه از سلسله برنامه های " پیشواز یکصدمین سال انتشار روزنامه اطلاعات" است.

همچنین نمایشگاه اسناد و تصاویر حجت الاسلام والمسلمین حجتی کرمانی همزمان با مراسم نکوداشت، در گالری موسسه اطلاعات گشایش می یابد و تا تاریخ 21 بهمن دایر خواهد بود.

گفتنی است حجت السلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی زاده 1311 کرمان از روحانیون باسابقه سیاسی است که سوابق طولانی مبارزاتی با حکومت پهلوی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نکوداشت محمدجواد حجتی کرمانی در موسسه اطلاعات

برگزاری نکوداشت محمدجواد حجتی کرمانی در موسسه اطلاعات