مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-05سياسي

شیخی: پزشک خانواده و نظام ارجاع به صورت جزیره ای اجرا می شود


سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس درمورد مسائل حوزه سلامت و برنامه هفتم توسعه گفت: در این گزارش آمده است که در مورد بحث پزشک خانواده و نظام ارجاع به صورت جزیره ای عمل می شود.

- زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در ابتدای جلسه گزارش بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل حوزه سلامت و برنامه هفتم توسعه قرائت شد.

وی افزود: براساس این گزارش دقت لازم در برنامه ریزی ها انجام نشده و به جای توجه به مقوله پیشگیری، درمان مورد توجه قرار گرفته است که این موضوع باید اصلاح شود، البته آسیب شناسی تا حدودی صورت گرفته، اما انباشت امکانات در شهرها و افزایش مهاجرت روستاییان به شهرها موجب شده که دسترسی مردم به امکانات سلامت محور در نحوه توزیع اثرگذار باشد و هزینه های سلامت افزایش یابد، از سویی کیفیت اثربخشی خدمات هم کاهش یافته است، بنابراین باید به این موارد مهم توجه کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: نکات مهم دیگری که براساس گزارش مرکز پژوهش ها در مورد مباحث بودجه ای و برنامه هفتم توسعه باید مدنظر قرار گیرد، این است که علی رغم تلاش ها و پیگیری های زیادی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخی: پزشک خانواده و نظام ارجاع به صورت جزیره ای اجرا می شود

شیخی: پزشک خانواده و نظام ارجاع به صورت جزیره ای اجرا می شود