مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-05اقتصادي

خرید 175 تن مرغ مازاد از سوی تشکل های بخش طیور قزوین


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از خریداری 175 تن مرغ مازاد از سوی تشکل های بخش طیور این استان در دوماهه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف جلوخانی با بیان اینکه 175 تن مرغ مازاد از سوی تشکل های بخش طیور استان قزوین خریداری شده است، اظهار کرد: این میزان خرید مرغ از 20 آذرماه سال جاری آغاز شده و تشکل ها روزانه 10 تن مرغ را خریداری کرده اند.

وی اضافه کرد: اقدامات سخت افزاری و ذخیره سازی مرغ ها با کمک شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین انجام می شود که بتوانیم مدیریتی جامعی بر این روند داشته باشیم.

جلوخانی به تسهیلات مرتبط با خرید مرغ از سوی تشکل های بخش طیور اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم به عمل آمده که تسهیلات مرتبط با خرید مرغ از سوی تشکل ها از طریق بانک کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت شود.

این مسئول بیان داشت: خرید مرغ از سوی تشکل ها علاوه بر اینکه به تنظیم بازار کالاهای اساسی منجر می شود، به نوعی حامی تولیدکننده ها است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: موضوع واگذاری خرید مرغ مازاد به مرغداران در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و توانمندسازی تشکل های بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 175 تن مرغ مازاد از سوی تشکل های بخش طیور قزوین

خرید 175 تن مرغ مازاد از سوی تشکل های بخش طیور قزوین