مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-05سياسي

رفع چالش های حقوقی خانوار نیازمند استان سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد استان در راستای رفع چالش های حقوقی خانواده های نیازمند و تحت پوشش استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه همایش ملی حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان با همکاری کمیته امداد و قوه قضاییه به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم نامه ای بین کمیته امداد و دادگستری بسته شده تا دو طرف بتوانند خدمات بهتری را به نیازمندان ارائه کنند، تاکید کرد: رفع چالش های حقوقی خانواده های نیازمند استان سمنان در این تفاهم نامه دیده شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه نامه در راستای کمک و معاضدت قانونی به نیازمندان و جامعه هدف بسته شده است، تاکید کرد: توانمندسازی مددجویان و خانواده های نیازمند دیگر رکن این تفاهم نامه محسوب می شود.

استعدادیابی از محرومان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز با بیان اینکه همایش ملی حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان با همکاری کمیته امداد و قوه قضاییه برگزار شده است، گفت: گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت های دو نهاد در راستای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان در حوزه های حقوقی و قضایی محور این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های حقوقی خانوار نیازمند استان سمنان

رفع چالش های حقوقی خانوار نیازمند استان سمنان