مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-05سياسي

خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت


آمریکایی ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.

- مشهد ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر یکشنبه در جمع مردم تربت حیدریه در مسجد قائم عجل الله اظهار کرد: رایس وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده بود ما در پی به صحنه درآوردن خاورمیانه جدید هستیم و این بدان معناست که فرش را از زیر پای ایران در سوریه، لبنان و عراق بکشند و به استناد گفته خودشان برای این مهم هفت تریلون دلار خرج کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سخن ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده در یکی از پایگاه های نظامی آمریکا در بغداد مبنی بر اینکه هفت تریلون دلار خرج کردیم و اکنون باید مخفیانه وارد عراق شویم اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران محاسبه و معادله جبهه استکبار را به هم ریخت و فرش را از زیر پای آمریکایی ها کشید و خاورمیانه جدید را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت

خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت