مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-05اقتصادي

7 پروژه عمرانی در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد


فرماندار شاهرود از افتتاح هفت پروژه عمرانی در بخش بسطام شاهرود همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این روز دو پروژه اقتصادی نیز در این بخش به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه سفر دولتمردان شهرستان شاهرود به بخش بسطام و شهر کلاته خیج به میزبانی شهرداری این شهر با بیان اینکه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر شاهد افتتاح هفت پروژه عمرانی در بخش بسطام بودیم، بیان کرد: قریب به 42 میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 30 هزار متر مربع آسفالت با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان و طرح پیاده روسازی به مساحت پنج هزار متر مربع در شهر کلاته خیج از جمله طرح های افتتاح شده امروز با حضور مسئولان شهرستانی بود، افزود: 61 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای قلعه نو خرقان نیز امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه امروز مجتمع آب رسانی شهدای گمنام روستای گلستان پشت بسطام با اعتبار 20 میلیارد تومان افتتاح شد، تاکید کرد: تأمین آب مورد نیاز روستاهای منطقه گلستان و قاسم آباد از جمله اهداف این طرح است.

جلالی درباره طرح های اقتصادی افتتاح شده نیز بیان کرد: دو طرح اقتصادی در زمینه دام و تولید شیر و همچنین یک طرح گردشگری در روستای زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه عمرانی در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد

7 پروژه عمرانی در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد