مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-05اقتصادي

‬ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر اهرم آغاز شد


مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ‬ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر اهرم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرای پروژه های عمرانی شهر اهرم اظهار داشت: فاز اول ایجاد اتوبان دو بانده ورودی اهرم از سمت کلمه، به طول یک کیلومتر، با عرض 36 متر و با اعتبار 13 میلیارد و 750 میلیون تومان آغاز شد.

احمد لطفی افزود: این پروژه بر اساس ضوابط طرح تفصیلی شهر تعریف شده که زیرسازی آن توسط شهرداری اهرم و تأمین قیر و آسفالت آن با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرایی خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه این پروژه قریب به چهار هزار تن آسفالت لازم دارد، بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و پس از نصب روشنایی در بلوار وسط این خیابان، این پروژه برای دهه فجر سال آینده آماده و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار تنگستان همچنین خاطرنشان کرد: پروژه رفیوژ کنار بلوار ورودی اهرم از سمت گادوی، با هزار و 700 متر طول و عرض 30 متر پیاده رو، با اعتبار 13 میلیارد و 750 میلیون تومان کلنگ زنی شد.

بازگشایی معابر شهر وی ضمن اشاره به اینکه این بلوار به جاده سلامت تغییر نام خواهد داد، تصریح کرد: در سال آینده که این پروژه به بهره برداری رسید، شهروندان می توانند از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی دیده شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‬ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر اهرم آغاز شد

‬ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر اهرم آغاز شد