مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-05سياسي

با مرخصی 1276 زندانی در استان فارس موافقت شد


در دیدار رییس کل دادگستری استان فارس از زندان مرکزی شیراز و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی زمینه استفاده 1276 نفر از مددجویان از مرخصی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان همچنین در حاشیه دیدار از زندان عادل آباد شیراز با حضور در جمع مددجویان معتکف با بیان اینکه حضور شما در جمع معتکفین نشان دهنده محکم بودن ریشه های مذهبی شماست گفت: از این فرصت ایجاد شده برای توبه و بازگشت به مسیر زندگی سالم و جبران اشباهات گذشته خود بهره ببرید.

حجت الاسلام والمسلیمن سید کاظم موسوی با اشاره به بازدید های هدفمند از زندان ها و توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها از استفاده 149 زندانی زندان های استان در هفته اخیر از ظرفیت سیستم مراقبت الکترونیک (پابند) خبر داد و افزود: پایش پرونده ها جهت اعطای تسهیلات قانونی به صورت مستمر ادامه دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در بازدید امروز مسئولان قضایی از زندان با اشاره به سیاست های قوه قضاییه در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها و اشتغال زندانیان به موافقت قضات با اشتغال 327 زندانی خبر داد و تصریح کرد: در آخرین پیگیری های قضایی در کمیته عفو و بخشودگی استان با عفو 28 زندانی، آزادی مشروط 189 زندانی، تخفیف مجازات 42 زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مرخصی 1276 زندانی در استان فارس موافقت شد

با مرخصی 1276 زندانی در استان فارس موافقت شد