مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-05پزشكي

بهره برداری از فاز نخست پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آینده ای نزدیک


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پژوهشگاه 12 هزار متری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که فاز نخست آن با 8500 متر مربع در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پژوهشگاه 12 هزار متری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که فاز نخست آن با 8500 متر مربع در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

دکتر مجید غیورمبرهن، امروز 16 بهمن ماه، در آیین افتتاح پروژه های عمرانی، بهداشتی و خدماتی که در تالار قرشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: در نظر داریم که متراژ این پژوهشگاه را به 17 هزار متر مربع افزایش دهیم و امیدواریم مورد موافقت شورای گسترش واقع شود.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز یونسکو اقدام شاخص دیگر حوزه پژوهش و فناوری بوده است، تصریح کرد: ما معتقدیم که باید از ظرفیت هرکسی که هر نوع توانمندی پژوهشی دارد استفاده شود و در کنار آن، بر توسعه زیرساخت های پژوهشی، افزایش فضای مفید پارک علم و فناوری سلامت مشهد و راه اندازی مرکز سلول درمانی و اتاق تمیز آن تاکید داریم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه ما در حوزه های آموزشی، پژوهشی، رجیستری، بین المللی سازی، رتبه های برتر شانگهای، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آینده ای نزدیک

بهره برداری از فاز نخست پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آینده ای نزدیک