مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-05بين الملل

بِنت: فرصت آتش بس در اوکراین وجود داشت اما غرب مانع از آن شد


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه ای به جنگ اوکراین و سفر وی به روسیه و دیدار با رییس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی برای آتش بس وجود داشت اما کشورهای غربی مانع از آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت  نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه ای به جنگ اوکراین و سفر وی به روسیه و دیدار با رییس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی برای آتش بس وجود داشت اما کشورهای غربی مانع از آن شدند.

وی در ادامه سخنانش گفت که در دیدار ماه مارس گذشته خود با رییس جمهور روسیه، وی را متقاعد کرد که ولودمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین را نکُشد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که در مسیر خود به فرودگاه مسکو، با زلنسکی تماس گرفته و وی را در جریان این موضوع قرار داده است و دو ساعت بعد زلنسکی یک عکس سلفی از خود منتشر کرد و زیر آن نوشته بود: من نترسیده ام .

در حالی که فشارهای همه جانبه غرب علیه روسیه و حمایت های همه جانبه آنها از اوکراین ادامه دارد،چند روز پیش نیز  نخست وزیر اسبق انگلیسی علیه ولادیمیر پوتین ادعایی جنجالی مطرح کرده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس گزارشی درباره مستند شبکه بی بی سی با عنوان پوتین در مقابل غرب منتشر کرد که در آن بوریس جانسون نخست وزیر پیشین این کشور ادعایی تند ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بِنت: فرصت آتش بس در اوکراین وجود داشت اما غرب مانع از آن شد

بِنت: فرصت آتش بس در اوکراین وجود داشت اما غرب مانع از آن شد