مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-05سياسي

انتقاد توکلی از سران سه قوه بابت مصوبه مولدسازی


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه «مولّد سازی دارایی های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از الف، متن این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رییسی، رییس جمهور محترمجناب آقای قالیباف، رییس محترم مجلسجناب آقای اژه ای، رییس محترم قوه قضاییه سلام علیکم نمیدانم این نامه را که به قصد خیرخواهی می¬نویسم، با إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ آغاز کنم، یا، چون راه بازگشت را گشوده و راه چاره را در دست می دانم، با مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ؟ عطف به مصوبه ای که تحت عنوان مولّد سازی دارایی های دولت به اتفاق آراء، به اجماع، تصویب کرده اید، در پیروی از امر الهی که فرمود فَذَکِّرْ إِنْ نَفَعَتِ الذِّکْرَی نکاتی را متذکر شوم.

امید است بر مسؤولیت پذیری شما و اصلاح نگرش و روش در چنین امور خطیری مؤثر افتد.

پیش از پرداختن به مصوبه ی خطرناک کنونی، نکته ای را به صورت کلی اعلام می کنم: این گونه مصوبات مهم و تأثیرگذار باید با سازوکار های مردمسالارانه در فرایند های نخبگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد توکلی از سران سه قوه بابت مصوبه مولدسازی

انتقاد توکلی از سران سه قوه بابت مصوبه مولدسازی