مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-05اقتصادي

افتتاح یا کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی و اقتصادی در آق قلا


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 136 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان آق قلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حاجی گلدی کر، بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های آق قلا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 136 پروژه طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر 471 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان آق قلا افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افزود: زیرسازی و تعریض جاده آق قلا به بندرترکمن، بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای سن سبلی، بهره برداری از چاه آب روستای پیرواش، راه اندازی سایت مخابراتی و احداث دایک حفاظتی برای شهرک صنعتی از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی در شهرستان آق قلا است که امروز افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی گفت: افتتاح واحد تولیدی گرانول بازیافتی، آغاز به کار کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف، بهره برداری از کارخانه تولید مواد شوینده و چند واحد مرغداری و گلخانه از جمله مهمترین پروژه های بخش اشتغال زایی در شهرستان است.

گفتنی است غلامرضا منتظری مردم آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان هاشمی، فرماندار آق قلا و جمعی از مردم در این آیین متمرکز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یا کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی و اقتصادی در آق قلا

افتتاح یا کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی و اقتصادی در آق قلا