مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-05سياسي

آوج در مسیر توسعه/ زمینه های گردشگری شهرستان تقویت شود


همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان آوج با حضور استاندار قزوین افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر شهرستان آوج برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی میزبان استاندار قزوین بود.

اعلایی استاندار قزوین صبح امروز با حضور در شهرستان آوج ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر آوج به مقام شهدای شاخص این شهرستان ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور در دفتر امام جمعه آوج با حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

مباحث حاشیه ای نباید مانع توسعه آوج شود محمدمهدی اعلایی در این دیدار اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرستان آوج علاقه مندان و وابستگان به منطقه آبگرم و آوج باید ورود جدی تری برای سرمایه گذاری داشته باشند و ورود آنها به طور قطع برای قرار گرفتن این شهرستان در مسیر توسعه مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طبیعی است باید بخشی از امکانات دولتی در شهرستان آوج مستقر شود، افزود: آوج در تقسیم بندی های ملی در استان جزو مناطق محروم قرار گرفته و در بودجه های سنواتی عددی برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده ولی اعتقاد داریم این شهرستان ظرفیت ها و بسترهای زیادی از جمله موقعیت جغرافیایی، حمل و نقل، کشاورزی و گردشگری در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوج در مسیر توسعه/ زمینه های گردشگری شهرستان تقویت شود

آوج در مسیر توسعه/ زمینه های گردشگری شهرستان تقویت شود