مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-05سياسي

رهایی ایران از سلطه غرب و شرق دستاورد بزرگ انقلاب است


در نشست تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی همدان و با حضور مبارزان انقلابی و محققان برگزار شد، از شعار «نه شرقی نه غربی» به عنوان استقلال و رهایی از سلطه غرب و شرق و بزرگترین دستاورد انقلاب یاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نشست تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر عصر امروز در کتابخانه عمومی اعتمادیه با مبارزان دوران انقلاب، محققان، و نویسندگان همدانی و برخی از دانش آموزان دوره متوسطه اول مدارس همدان برگزار شد.

تبیین گفتمان انقلاب از رسالت های خطیر کتابخانه های عمومی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین اظهار کرد: انقلاب اسلامی نه در آن زمان که شکل می گرفت و جرقه های اولیه آن ایجاد شد و نه حتی امروز برای دشمنان  قابل فهم نبوده و نیست چنان که از همان زمان آغاز مبارزات به جز مردم ایران اهمیت و لزوم آن را کسی درک نکرد و امروز هم که دشمن در فکر انواع توطئه هاست، این اصل پابرجاست.

عاطفه زارعی افزود: ماهیت و گفتمان انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های اصیل دین مبین اسلام است و بر سرشت پاک مردم نشست، برآوردن چنین گفتمان نیز تنها از پس مردی برمی آمد که با مفاهیم الهی و دینی و اهل بیت(ع) روابطی عمیق و اصیل ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی ایران از سلطه غرب و شرق دستاورد بزرگ انقلاب است

رهایی ایران از سلطه غرب و شرق دستاورد بزرگ انقلاب است