مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-05سياسي

مردم می دانند چگونه در برابر ترفندهای مختلف دشمنان بایستند


مردم می دانند که چگونه در برابر ترفندهای مختلف دشمنان بایستند و امسال نیز با هوشیاری و شکوه، علی رغم همه تبلیغات سوء دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

- رییس قوه قضاییه گفت: مردم می دانند که چگونه در برابر ترفندهای مختلف دشمنان بایستند و امسال نیز با هوشیاری و شکوه، علی رغم همه تبلیغات سوء دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز یکشنبه (16 بهمن) طی سخنانی در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان که در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرالمومنین علی(ع) و اعیاد رجبیه وایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: علی(ع) در یک کلمه، انسانی کامل بودند و بخشی از عبادت این مرد بی مثال تاریخ به خدمت به مردم و مستمندان و ایتام می گذشت و این خدمت توأم با حفظ کرامت و عزت آنان بود به گونه ای که اکثراً شبانه و مخفیانه صورت می گرفت.

رییس قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) که بنیانگذار بزرگترین و مردمی ترین انقلاب در عصر غیبت بودند گفت: مطابق فرمایشات امام راحل، بهترین و کارسازترین عبادت، خدمت به مردم خصوصاً محرومان و نیازمندان است؛ امام(ره) در همان اوایل انقلاب بر مبنای توجه ویژه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم می دانند چگونه در برابر ترفندهای مختلف دشمنان بایستند

مردم می دانند چگونه در برابر ترفندهای مختلف دشمنان بایستند