مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-05سياسي

سید محمد خاتمی: در این برهه از زمان نباید خود را اسیر اصطلاحات کرد


سید محمد خاتمیدر پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که در این برهه از زمان نباید خود را اسیر اصطلاحات و نیز تقسیم بندی های طبیعی یا مصنوعی کرد.

- سید محمد خاتمیدر پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که در این برهه از زمان نباید خود را اسیر اصطلاحات و نیز تقسیم بندی های طبیعی یا مصنوعی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این پیام آمده است: فارغ از ارزیابی انقلاب و بررسی علت های گریزناپذیر و آثار و نتایج آن اگر واقع بین باشیم درمی یابیم که انقلاب (سال 57) واقعه ای مهم در تاریخ پرفراز و نشیب ملت شریف ایران بوده است؛ انقلابی که گرچه فراگیر بود ولی نسل جوان در پیروزی و بعد، پاسداشت دست آوردهای آن و نیز نگاهبانی از تمامیت ارضی و استقلال میهن نقشی ممتاز داشت، از جمله مقاومت حماسی در جنگ تحمیلی و نیز پایداری ملت در برابر رنج های ناشی از توطئه و تحریم و جنگ و ترور و نیز حکمرانی نامناسب ستودنی است.

این بیانیه می افزاید: جوان دیروز سرشار از شوق و ایمان و امید دلبستگی به انقلاب و امیدوار به وعده هایی بود که داده شده بود و نیز آرمانهایی که آن چنان که باید، محقق نشد و نه تنها آیین و اندیشه که حتی زندگی معمولی و روزمره نیز آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید محمد خاتمی: در این برهه از زمان نباید خود را اسیر اصطلاحات کرد

سید محمد خاتمی: در این برهه از زمان نباید خود را اسیر اصطلاحات کرد