مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-05اقتصادي

پروژه های عمرانی و مسکونی در آستارا افتتاح شد


همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی و مسکونی با اعتبار سه میلیارد و 770 میلیون تومان در شهرستان آستارا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور فرماندار آستارا بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر 15 واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در آستارا افتتاح شد.

وی به اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت مسیر روستای عباس آباد به ویرمونی به میزان 750 مترمکعب زیرسازی و هفت هزار مترمربع آسفالت گرم اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 917 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا با بیان اینکه بیش از 20 سال از آخرین عملیات آسفالت مسیر روستای عباس آباد به ویرمونی گذشته است، ادامه داد: این طرح در قالب طرح هادی از ردیف اعتبارات استانی و ملی با تهاتر قیر رایگان و با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح 15 واحد مسکن مددجویی در نقاط روستایی آستارا گفت: امروز همچنین یک واحد از 14 واحد مسکونی به صورت نمادین به مساحت 40 مترمربع به مددجوی بهزیستی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی و مسکونی در آستارا افتتاح شد

پروژه های عمرانی و مسکونی در آستارا افتتاح شد