مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-05اقتصادي

مدیر کارخانه کنسانتره اسدآباد: قول ایجاد اشتغال برای 2000 نفر را می دهم


در پنجمین روز از دهه مبارک فجر خط تولید کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد و نیز سالن فیلتراسیون این کارخانه صنعتی با اعتباری افزون بر 110 میلیارد تومان با اشتغال 60 تا 70 نفر با حضور استاندار همدان و هیات همراه و مسئولان شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- مدیر کارخانه کنسانتره اسدآباد: قول ایجاد اشتغال برای 2000 نفر را می دهم ایسنا/همدان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر خط تولید کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد و نیز سالن فیلتراسیون این کارخانه صنعتی با اعتباری افزون بر 110 میلیارد تومان با اشتغال 60 تا 70 نفر با حضور استاندار همدان و هیات همراه و مسئولان شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیر کارخانه کنسانتره شایان صنعت در آیین افتتاح این کارخانه صنعتی اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت دفتر مرکزی شایان صنعت در سال 98 دفتر مرکزی این کارخانه را در اسدآباد به ثبت رساندیم و مالیات و ارزش افزوده ما در شهرستان پرداخت می شود که این امر موجب رونق اقتصادی شهر است.

محمد نظری با اشاره به اشتغال 60 نفر در کارخانه کنسانتره شایان صنعت تصریح کرد: دغدغه مواد اولیه و نبود معدن برای شایان صنعت در شهرستان یکی از مهمترین مشکلات این کارخانه بوده که به ناچار مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را از خارج از شهرستان و استان تأمین و خریداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کارخانه کنسانتره اسدآباد: قول ایجاد اشتغال برای 2000 نفر را می دهم

مدیر کارخانه کنسانتره اسدآباد: قول ایجاد اشتغال برای 2000 نفر را می دهم