مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-05اجتماعي

هشدار و آماده باش هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و ریزش بهمن در 9 استان


سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به حوادث ناشی از بارش شدید برف و باران و احتمال سقوط بهمن در 9 استان کشور هشدار داد و از آماده باش امدادگران این سازمان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی خبرداد.

- صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران و احتمال سقوط بهمن در برخی از استان های کشور گفت: برابر پیش بینی انجام شده از فردا دوشنبه تا روز سه شنبه در جنوب استان آذربایجان غربی، غرب استان کردستان، شمال استان فارس، شمال و شرق استان خوزستان، استان چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب استان اصفهان، استان کهگیلویه و بویراحمد، استان کرمانشاه و ایلام بارش شدید برف و باران و احتمال سقوط بهمن گزارش شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر تمامی امدادگران در این استان ها را برای مقابله و امدادرسانی به هر حادثه احتمالی به حالت آماده باش درآورده است.

همچنین تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص نیز در اختیار امدادگران قرار گرفته و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از شهروندان نیز خواست تا یکسری نکات را رعایت کنند و گفت: لازم است رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار و آماده باش هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و ریزش بهمن در 9 استان

هشدار و آماده باش هلال احمر برای بارش شدید برف، باران و ریزش بهمن در 9 استان