مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-05سياسي

برخی باورها در جامعه امروز باید تغییر کند


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز لازم است تا نگاه مردم در فضای عمومی جامعه را نسبت به برخی باورها تغییر دهیم.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نقش جامعه مادحین و شعرا در حوزه جمعیت و خانواده از نقش وزارت بهداشت بیشتر است خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا نگاه مردم در فضای عمومی جامعه را نسبت به برخی باورها تغییر دهیم و این خود نیازمند برنامه ریزی دقیق و انجام کارهای فرهنگی زیادی دارد.

وی یادآور شد: نشست مادحین و شاعران اهل بیت به منظور نزدیک کردن دل های مادحین به یکدیگر و ایجاد اخوت برگزار شده است چون هر چه دل ها به هم نزدیکتر شود، اتحاد در بین همه آحاد مردم مخصوصاً این قشر بیشتر می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه از نداشتن حال و هوای شهر در شب و روز میلاد علی (علیه السلام) و دارالمومنین همدان که آنچنان که باید حال و هوای امیرالمومنینی نداشته است گله مند بود و افزود: در این رابطه مراسمات قوی در همدان شکل نگرفته است و نیازمند حرکت تازه ای در این عرصه و عرصه های دیگر است.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: تلاش داریم تا در جشن های شعبانیه مراسم های با عظمت و با اقتداری را برگزار کنیم و طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی که از ما تحقق جهاد تبیین را مطالبه کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی باورها در جامعه امروز باید تغییر کند

برخی باورها در جامعه امروز باید تغییر کند