مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-05اقتصادي

19 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود به بهره برداری رسید


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 19 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در بخش شاهرود خلخال با اعتبار 43 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 19 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در بخش شاهرود خلخال با اعتبار 43 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در این مراسم، سیدجواد یحیی زاده فرماندار خلخال با اشاره به پروژه ها افتتاحی در بخش شاهرود شهرستان خلخال، اظهار کرد: بهسازی راه های روستایی عزیزآباد به تیل، گازرسانی به روستای صومعه رودبار، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر کلور و روستاهای اسکستان، شال، قشلاق گیلوان، طهارمدشت، علی آباد، الکش، تیل و لرد از جمله برنامه های قابل افتتاح مهم دهه فجر در حوزه آب و فاضلاب بود.

وی افزود: همچنین امروز در حوزه برق در روستاهای شال، کرین، لرد، اسبو و اسکستان، روشنایی معابر و کابل خودنگهدار به بهره برداری رسید.

رییس شورای اداری شهرستان خلخال در روستای صومعه رودبار حضور و از گازرسانی به این روستا با 5 کیلومتر خط شبکه گازرسانی و نصب 17 عملک گازرسانی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خبرداد.

فرماندار خلخال همچنین از افتتاح آسفالت معابر شهری، خرید ماشین آلات و بیل میکانیکی زنجیری، نرده کشی دور سد لاله شهر کلور، اجرای کانال کشی و دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود به بهره برداری رسید

19 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود به بهره برداری رسید