مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-05اقتصادي

افزایش 120 درصدی اعتبارات پروژه های شهرستان تفرش نسبت به سال گذشته


استاندار مرکزی از افزایش 120درصدی افزایش اعتبارات پروژه های شهرستان تفرش نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش ظهر امروز پروژه ساخت راه روستایی جلایر به فریسمانه در شهرستان تفرش افتتاح شد.

همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه ساخت راه روستایی جلایر به فریسمانه به طول پنج کیلومتر با صرف 100 میلیارد ریال اعتبار توسط استاندار مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در ادامه سفر خود به شهرستان تفرش پس از افتتاح پروژه های احداث روشنایی طولی و بهسازی و روکش آسفالت محور تفرش - سه راهی شهراب در حوزه فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، سومین پروژه اجرا شده در شهرستان تفرش توسط این اداره کل را نیز افتتاح کرد و از افزایش 120درصدی اعتبارات تفرش خبر داد.

این طرح شامل زیرسازی و اجرای آسفالت به طول پنج کیلومتر بود که با صرف هزینه 100 میلیارد ریالی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بمنظور محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و خدمت به ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا شده است.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در آیین بهره برداری از پروژه ساخت راه روستایی جلایر به فریسمانه خاطر نشان کرد: در استان مرکزی 92 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی اعتبارات پروژه های شهرستان تفرش نسبت به سال گذشته

افزایش 120 درصدی اعتبارات پروژه های شهرستان تفرش نسبت به سال گذشته