مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-05فرهنگي

کدام فیلم های جشنواره فجر در شهرکرد اکران می شود؟


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 20 فیلم از بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر از تاریخ 17 تا 24 بهمن ماه در شهرکرد اکران می شود، - شهرام فرجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فیلم های جشنواره فجر مانند سال های گذشته در چهارمحال و بختیاری نیز اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: سالن سینمای بهمن و غدیر شهرکرد میزبان جشنواره فیلم فجر هستند.

فرجی با اشاره به اکران 20 فیلم از جشنواره فجر در استان، تشریح کرد: این فیلم ها عبارتند از جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان، شماره 10 به کارگردانی حمید زرگرنژاد، هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور، چرا گریه نمی کنی؟ به کارگردانی علیرضا معتمدی، روایت ناتمام سیما به کارگردانی علیرضا صمدی، هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی، در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پورامیری و حسن دوماری، گل های باوارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت، پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد، سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج، اتاقک گِلی به کارگردانی محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم های جشنواره فجر در شهرکرد اکران می شود؟

کدام فیلم های جشنواره فجر در شهرکرد اکران می شود؟